AGH w Krakowie
Wydział Humanistyczny, Katedra Technologii Informacyjnych i Mediów
Socjolog zainteresowany zjawiskami społeczno-technologicznymi, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań cyfrowych (gry wideo, VR, AI, automatyzacja). Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stowarzyszenia Collegium Invisibile. Adiunkt na Wydziale Humanistycznym AGH, a także współpracownik Laboratorium EduVRGameLab. Uczestnik licznych konferencji – zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Autor kilkudziesięciu tekstów naukowych, w tym pionierskich monografii („Gry wideo w środowisku rodzinnym…” oraz „Wirtualna jesień życia…” – do pobrania za darmo na www.grywrodzinie.pl). Współorganizator wydarzeń, między innymi konferencji naukowych, dyskusji czy warsztatów. Za swoje osiągnięcia nagradzany m.in. przez Ministra Edukacji oraz Polskie Towarzystwo Socjologiczne.
Regularnie współpracuje z podmiotami komercyjnymi oraz instytucjami pozarządowymi. Pomaga m.in. w przygotowaniu i realizacji badań oraz raportów, występuje z wykładami czy prowadzi warsztaty związane z podejmowaną w pracy naukowej tematyką.
Od dziecka miłośnik różnego rodzaju gier (przede wszystkim cyfrowych). Stara się łączyć doświadczenia gracza z perspektywą naukową. Wykorzystuje gry wideo w praktyce – także dydaktycznej.
12 617 43 51
FORMA ZATRUDNIENIA
Umowa zlecenie
Umowa o pracę
Umowa o dzieło
TRYB PRACY
Zdalnie
Stacjonarnie
Hybrydowo
RODZAJ PRACY
Hybrid
W czym mogę pomóc dla branży gamedev?
Branży gamedev oferuję przede wszystkim holistyczną, opartą na danych i naukowym wnioskowaniu perspektywę na społeczne i kulturowe aspekty projektowania oraz dystrybucji gier (np. GUR), przygotowanie i prowadzenie badań jakościowych i ilościowych (w tym grantów), analizy typu desk research, ekspertyzy (szczególnie w zakresie silver gamingu, serious i transformative games), a także możliwość nawiązania kontaktów oraz współpracy ze środowiskiem akademickim.
