Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Instytut Archeologii, Wydział Nauk Historycznych
Toruń
Jestem archeologiem zajmującym się w metodami cyfrowymi w archeologii od technologii w metodyce terenowej przez gromadzenie, przetwarzanie po analizę i publikowanie zdigitalizowanych danych archeologicznych.
Dotyczy to strony badawczej, jak i użytkowej – cyfryzacji dyscyplin humanistycznych ze szczególnym uwzględnieniem archeologii/muzealnictwa/wystawiennictwa – upubliczniania dziedzictwa archeologicznego/kulturowego w powiązaniu z mediami interaktywnymi.
Projekty badawcze i cyfrowe realizacje wykonuję dla wielu przedziałów chronologicznych i terytorialnych (ostatnio Projekt Pień). Zajmuję się skaningiem 3D, fotogrametrią, modelowaniem i drukiem 3D oraz formami ich publikacji. Jestem też redaktorem i operatorem DTP tak w czasopismach i publikacjach naukowych, jak też w wydawnictwach RPG.
Realizuję szereg przedsięwzięć, w zakresie związanym z cyfrowymi aspektami muzealnictwa i wystawiennictwa archeologicznego. Od roku 2006 przygotowywałem multimedialne projekty i realizacje wystaw dla muzeów w Poznaniu, Bydgoszczy i Chojnicach.
Niezależnie od części cyfrowej jestem autorem/projektantem gier i materiałów do klasycznych RPG (Wiedźmin GW (2000), Dzikie Pola, Deadlands, 7th Sea). Konsultowałem też treści archeologiczne i historyczne dla innych autorów RPG (system Arkona).
600017278
FORMA ZATRUDNIENIA
Umowa o dzieło
TRYB PRACY
Zdalnie
W czym mogę pomóc dla branży gamedev?
Konsultacje treści archeologicznych / historycznych w grach. Opracowanie udostępnianie obiektów/zabytków 3D archeologicznych / historycznych na potrzeby gamedev-u / Projektowanie klasycznych gier planszowych / RPG.
