Politechnika Białostocka
Wydział Informatyki
Białystok
Doktor nauk komputerowych, wykładowca na Politechnice Białostockiej, Lead Project Manager w SoftwareHut oraz certyfikowany reżyser filmowy. Kierował zespołami realizującymi liczne projekty komercyjne, w tym badawczo-rozwojowe, posiadając ponad 25-letnie doświadczenie w branży IT. Specjalizuje się w przetwarzaniu sygnałów, analizie i rozpoznawaniu obrazów oraz uczeniu maszynowym. Jego wyróżniona praca doktorska dotyczyła rozpoznawania żywych, niebarwionych komórek przeznaczonych do napromieniowania akceleratorem jonów ciężkich. Reżyser filmów dokumentalnych emitowanych w TVP. Założyciel hackathonu BialJam poświęconego tworzeniu gier. Prywatnie pasjonat starych komputerów 8-bitowych i miłośnik tworzenia casualowych gier mobilnych.
+48 606 835716
FORMA ZATRUDNIENIA
Umowa o dzieło
TRYB PRACY
Zdalnie
W czym mogę pomóc dla branży gamedev?
Zarządzaniu projektami – prowadzenie zespołów, optymalizacja procesów i wdrażanie najlepszych praktyk.
Organizacji wydarzeń branżowych – np. hackathonów takich jak BialJam.
Tworzeniu i reżyserii treści wideo – np. dokumentacji projektów lub trailerów gier.
Uczeniu maszynowym i analizie obrazu – wykorzystanie AI w generowaniu treści, animacji czy analizie zachowań graczy.
Przetwarzaniu sygnałów – poprawa jakości dźwięku i obrazu w grach.
